Pytania użytkowników

O CO NAJCZĘŚCIEJ PYTAJĄ UŻYTKOWNICY?

Czy helloSmart naliczy mi jakieś połaty za korzystanie z serwisu?

Oczywiście, że nie! HelloSmart jest po to, żebyś wlaśnie TY kupował NAJTANIEJ I NAJSZYBCIEJ w sieci. Bez dodatkowych opłat.

Dlaczego zamówienia w HelloSmart mają być tańsze i szybsze niż gdzie indziej w Internecie?

HelloSmart powstał, by ułatwić Ci mądre zakupy. Zrobisz je u nas nawet 10x szybciej niż dotąd. Za najniższą cenę.

Jak to możliwe?

Współpracujemy z wieloma sprzedawcami – sklepami internetowymi. Kiedy wybierasz to, czego potrzebujesz i wkładasz do koszyka - my natychmiast sprawdzamy ceny wybranych przez Ciebie produktów u wszystkich naszych Partnerów. Błyskawicznie porównujemy ceny Twojego koszyka u wielu sprzedawców. Nie musisz nawet kliknąć - wszystko dzieje się automatycznie.

Nie trać czasu na porównywanie cen każdego produktu osobno na wielu stronach i w wielu sklepach – my zrobimy całą robotę za Ciebie!

Znajdziemy dla Ciebie sprzedawcę, który oferuje cały Twój koszyk w najlepszej cenie wraz z dostawą! W kilka sekund! 

Nawet jeśli zdecydujesz się kupić w naszym serwisie kilka koszyków od wielu sprzedawców – wypełniasz dane i realizujesz płatność TYLKO RAZ – znów oszczędzając czas :)

Materiały promocyjne

Kto zrealizuje moje zamówienie?
Zamówienie składasz w HelloSmart i tu realizujesz płatność. My przesyłamy Twoje zlecenie do sprzedawcy, który zajmuje się jego obsługą.

Jeśli wybierasz do realizacji dwa lub więcej koszyków na naszej stronie – także wypełniasz tylko jeden formularz i płacisz tylko raz. My przekazujemy je dalej, a zakupy przyjdą do Ciebie od bezpośrednio wybranych sprzedawców.


Dlaczego przy produkcie pokazywana jest informacja o przedziale cenowym, a nie konkretnej cenie?
Cena konkretnego produktu może być różna u różnych sprzedawców. Pokazujemy w jakim przedziale cenowym możesz kupić dany produktów w różnych sklepach internetowych.

Dlaczego przy niektórych propozycjach w koszyku pokazuje się informacja np. 4/5 – co to oznacza?
To znaczy, że u konkretnego Partnera (sprzedawcy) jest dostępne 4 z 5 produktów, które masz w koszyku.

Czy mogę kupić więcej niż jeden koszyk w jednym zamówieniu?

Oczywiście TAK! Może się zdarzyć, że nie wszystkie wybrane przez Ciebie produkty będą w najlepszej cenie u jednego sprzedawcy. Pokażemy Ci wszystkie dostępne opcje i ceny. Wtedy wybierasz co i u kogo chcesz kupić.

Nawet jeśli wybierzesz dwa lub 3 koszyki wypełniasz u nas tylko jeden formularz kontaktowy i płacisz tylko raz - za wszystkie Twoje zakupy. My zajmiemy się przekazaniem zapłaty i informacji o Twoim zamówieniu każdemu z wybranych przez Ciebie sprzedawców.

A Ty zaoszczędzisz czas i pieniądze :)

Kto zajmuje się obsługą reklamacji i zwrotów?
Cała obsługa zamówienia, reklamacje i zwroty leży po stronie naszego partnera, sprzedającego Ci produkty. Po realizacji zakupów w HelloSmart sprzedawca skontaktuje się w Tobą mailowo i przekaże Ci wszystkie szczegóły, oraz kontakt do siebie.

Gdzie sprawdzę status realizacji i dostawy zamówienia?

Gdy złożysz zamówienie na HelloSmart natychmiast wyślemy Ci potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami. Następnie każdy Partner będzie Cię informował o statusie jego realizacji.

Po co mi rejestracja w serwisie HelloSmart?

Bo dzięki niej będzie jeszcze prościej i szybciej :)

  • Nigdy więcej wypełniania formularzy, klikania zgód etc.
  • Cała historia Twoich zakupów w jednym miejscu.
  • Jeszcze szybsze zakupy!

 

Twój koszyk w najlepszej cenie
Liczba ofert 3
Cena od 200,56zł

Hello!

Twój koszyk jest pusty

Znajdź produkty i zbuduj swój koszyk zakupów. Im więcej potrzebnych Ci produktów dodasz, tym bardziej ekonomiczne będą Twoje zakupy! Załatwisz je szybciej, a my znajdziemy dla Ciebie najtańszy koszyk i najwygodniejsze opcje dostawy.

Bądź Smart i zyskuj!

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje i korzyści. Odpowiemy na Twoje pytania i wyjaśnimy jak zrobić szybkie i tanie - mądre zakupy.

Zobacz jak to działa