Pytania użytkowników
O CO NAJCZĘŚCIEJ PYTAJĄ UŻYTKOWNICY?
Czy helloSmart naliczy mi jakieś połaty za korzystanie z serwisu?
Oczywiście, że nie! HelloSmart jest po to, żebyś wlaśnie TY kupował NAJTANIEJ I NAJSZYBCIEJ w sieci. Bez dodatkowych opłat.
Dlaczego zamówienia w HelloSmart mają być tańsze i szybsze niż gdzie indziej w Internecie?
HelloSmart powstał, by ułatwić Ci mądre zakupy. Zrobisz je u nas nawet 10x szybciej niż dotąd. Za najniższą cenę.
Jak to możliwe?
Współpracujemy z wieloma sprzedawcami – sklepami internetowymi. Kiedy wybierasz to, czego potrzebujesz i wkładasz do koszyka - my natychmiast sprawdzamy ceny wybranych przez Ciebie produktów u wszystkich naszych Partnerów. Błyskawicznie porównujemy ceny Twojego koszyka u wielu sprzedawców. Nie musisz nawet kliknąć - wszystko dzieje się automatycznie.
Nie trać czasu na porównywanie cen każdego produktu osobno na wielu stronach i w wielu sklepach – my zrobimy całą robotę za Ciebie!
Znajdziemy dla Ciebie sprzedawcę, który oferuje cały Twój koszyk w najlepszej cenie wraz z dostawą! W kilka sekund!
Nawet jeśli zdecydujesz się kupić w naszym serwisie kilka koszyków od wielu sprzedawców – wypełniasz dane i realizujesz płatność TYLKO RAZ – znów oszczędzając czas :)
Materiały promocyjneKto zrealizuje moje zamówienie?
Zamówienie składasz w HelloSmart i tu realizujesz płatność. My przesyłamy Twoje zlecenie do sprzedawcy, który zajmuje się jego obsługą.
Jeśli wybierasz do realizacji dwa lub więcej koszyków na naszej stronie – także wypełniasz tylko jeden formularz i płacisz tylko raz. My przekazujemy je dalej, a zakupy przyjdą do Ciebie od bezpośrednio wybranych sprzedawców.
Dlaczego przy produkcie pokazywana jest informacja o przedziale cenowym, a nie konkretnej cenie?
Cena konkretnego produktu może być różna u różnych sprzedawców. Pokazujemy w jakim przedziale cenowym możesz kupić dany produktów w różnych sklepach internetowych.
Dlaczego przy niektórych propozycjach w koszyku pokazuje się informacja np. 4/5 – co to oznacza?
To znaczy, że u konkretnego Partnera (sprzedawcy) jest dostępne 4 z 5 produktów, które masz w koszyku.
Czy mogę kupić więcej niż jeden koszyk w jednym zamówieniu?
Oczywiście TAK! Może się zdarzyć, że nie wszystkie wybrane przez Ciebie produkty będą w najlepszej cenie u jednego sprzedawcy. Pokażemy Ci wszystkie dostępne opcje i ceny. Wtedy wybierasz co i u kogo chcesz kupić.
Nawet jeśli wybierzesz dwa lub 3 koszyki wypełniasz u nas tylko jeden formularz kontaktowy i płacisz tylko raz - za wszystkie Twoje zakupy. My zajmiemy się przekazaniem zapłaty i informacji o Twoim zamówieniu każdemu z wybranych przez Ciebie sprzedawców.
A Ty zaoszczędzisz czas i pieniądze :)
Kto zajmuje się obsługą reklamacji i zwrotów?
Cała obsługa zamówienia, reklamacje i zwroty leży po stronie naszego partnera, sprzedającego Ci produkty. Po realizacji zakupów w HelloSmart sprzedawca skontaktuje się w Tobą mailowo i przekaże Ci wszystkie szczegóły, oraz kontakt do siebie.
Gdzie sprawdzę status realizacji i dostawy zamówienia?
Gdy złożysz zamówienie na HelloSmart natychmiast wyślemy Ci potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami. Następnie każdy Partner będzie Cię informował o statusie jego realizacji.
Po co mi rejestracja w serwisie HelloSmart?
Bo dzięki niej będzie jeszcze prościej i szybciej :)
- Nigdy więcej wypełniania formularzy, klikania zgód etc.
- Cała historia Twoich zakupów w jednym miejscu.
- Jeszcze szybsze zakupy!